Nieuw trainings blok

Door: Dennis Kneepkens


We hebben de afgelopen 6 weken een programma gevolgt ter voorbereiding op de testweek. Deze was vooral gericht op kracht / power endurance.

Nu iedereen weet wat zijn of haar 1RM's zijn kunnen we dit gaan toepassen in de komende trainingen.

We zullen het volgende blok Strenght/Hypertrophy gaan doen.

Maar wat houdt dit in? 

- In dit blok zal de reprange (aantal herhalingen) tussen de 10-20 zijn. 

- Starten met 3 rondes per oefening. 

- En de rust zal  30-60sec zijn.

We beginnen op 60% van je 1RM en zullen naarmate de weken volgen de intensiteit en volume gaan verhogen. 

(Met het volume verhogen we de aantal rondes). en (Met de intensiteit zal het persentage % van je 1RM verhoogd worden). Op deze manier blijven we het lichaam prikkelen.

Ook in dit blok zullen de weken varieren zodat iedereen zoveel mogelijk afwisseling krijgt in de lessen.

Hier een voorbeeld van week 1:

  • Maandag: IWT (interval weight training) + Candidate wod 
  • Dinsdag: GPP (general physical preparedness (algemene fysieke paraatheid - workout)
  • Woensdag: strength/hypertrophy + OCR
  • Donderdag: GPP (general physical preparedness (algemene fysieke paraatheid - workout)
  • Vrijdag: FYF
  • Zaterdag: GPP (general physical preparedness (algemene fysieke paraatheid - workout) + OLY

Want: "Summer bodies are made in the winter"

 

1A9A4C30-135B-48F7-B4C5-637BB90045D0_1_201_a.jpeg 3F2F245E-728F-4E32-AEFA-68679ADA5868_1_201_a.jpeg

Nieuws/tips

Nieuw trainings blok

Nieuw trainings blok. En wat kun je verwachten?


Gym Jones Fundamentals Seminar

Gym Jones Fundamental Seminar 11 & 12 May 2019


Projectski World Cup 2019

Projectski World Cup 2019


Meer